- Totaal aantal beoordelingen 1427 Geef uw mening
- Totaal score 9,4
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
Nette service, goed contact. Mooi afgehandeld.
18-03-2026Erg vriendelijke medewerkers. Ik ging mijn auto weer ophalen na APK keuring en deze stond, in verband met drukte, aan het einde van de straat. Ze gaven mij direct een lift naar mijn auto! Super service! Helemaal tevreden!
17-03-2026Auto was snel klaar kleine beurt laten doen.
16-03-2026Duidelijk denkt mee en legt uit
16-03-2026Ik heb een ontzettend goede ervaring gehad met Kuipers. Ze denken echt met je mee en gaan verder dan je zou verwachten. Toen mijn auto niet meer wilde starten, kwamen ze zelfs langs om mijn accu een zetje te geven zodat ik veilig naar de garage kon rijden. Dat vond ik echt topservice. Het vervangen van de accu’s verliep daarna snel, duidelijk en heel prettig. Je merkt dat ze weten wat ze doen en dat klantvriendelijkheid bij hen voorop staat. Ik ben enorm tevreden en kan Kuipers van harte aanbevelen!
13-03-2026Goed net bedrijf
12-03-2026Altijd lekkere koffie, duidelijke afspraak is afspraak, service is uitstekend !
11-03-2026Geheelvolgens planning en afspraak
11-03-2026Grote beurt, meegedacht ivm. lage kilometers, schappelijke prijs en dus een erg goed gevoel.
11-03-2026Prima service.
11-03-2026Trekhaak onder de auto laten zetten en er was afgesproken dat ik een leen auto mee zou krijgen. Kreeg dag er voor een belletje dat men geen leen auto voorradig was morgen en dat men wel een fiets had en of dat akkoord was. Ik vond dat een beetje tever fietsen. Hij vroeg waar ik woonde en zei toen een collega woonde bij mij in de wijk en of ik het goed vond dat hij de auto zou ophalen en weer terug brengen als deze klaar was . Zo gezegd zo gedaan. Dus 5 sterren voor de goede service.
10-03-2026Vriendelijk, vakkundig bedrijf
09-03-2026Goed kontakt met verkopen de heer Bas Van Vliet over aankoop Mercedes. De auto netjes afgeleverd..en goede inruilprijs gekregen . Ben dus zeer tevreden Vriendelijke groeten Jacquesdegier.
09-03-2026Goede service. Geweldige mensen. Staan altijd klaar. Snel antwoord op je vraag.
08-03-2026Vriendelijk, begripvol en zakendeskundigheid
04-03-2026Ze kijken altijd mee naar de beste opties en de service is altijd goed
03-03-2026Vlot geholpen, vriendelijk en met kennis van zaken.
03-03-2026Prima geregeld en afgehandeld. Klant vriendelijk en hulpvaardig.
03-03-2026Doordat ik een aangepaste auto rij komen ze hem thuis ophalen en terug brengen. Beetje te ver in de rolstoel terug. Duidelijk overleg wat er moet gebeuren voor ze aan grote dingen beginnen. Dus super! Vakmanschap en vriendelijkheid gaan hier samen.
03-03-2026Deze garage is eerlijk en zal geen kosten declareren maken of reparaties uitvoeren die niet nodig zijn! Ik ben zeer tevreden en zal hier zeker terug komen!
03-03-2026Je wordt altijd pri.a geholpen Super goede service
02-03-2026Altijd weer snelle en goede service
28-02-2026Wij hebben een voor ons nieuwe auto gekocht. Ik was er voor 2x geweest. 2 verschillende verkopers gesproken, deze waren allebei zeer vriendelijk. Wij zij blij met onze aankoop. De auto moet nog afgeleverd worden. Ik ga er vanuit dat dit net zo goed verloopt.
26-02-2026Goed en prettig ontvangen. Eerlijk verhaal
26-02-2026